Dla mamy i taty

Chcesz oglądać kanał MiniMini+?
Zamów pakiet w Platforma CANAL+

Sprawdź

Kot Prot Odkryje Kosmos w Lot

Kot Prot Kosmos odkryje w lot - najnowsze przygody Kota Prota

film animowany, Kanada, 2016, 1 x 60

© Portfolio Entertainment

Kot Prot Odkryje Kosmos w Lot to film, w którym mądry Kot Prot wraz z Hanią, Jasiem udadzą się w fascynującą, a przede wszystkim pouczającą wycieczkę w kosmos.

Tym razem Kot Prot przygotował dla swoich przyjaciół pełną przygód wyprawę do odległego świata Układu Słonecznego. W kolejnym filmie Hania i Jas dowiedzą się od swojego mądrego nauczyciela, kiedy i jak powstał kosmos. Kot Prot opowie, jakie ciała astralne znajdują się w przestrzeni kosmicznej, a także ile planet liczy Układ Słoneczny i dlaczego tak bardzo różnią się one od siebie. Mali bohaterowie dowiedzą się również, co to są komety, a także jak powstaje pył międzyplanetarny. Jak Hania i Jas odnajdą się w odległej galaktyce i jakie niespodziewane wydarzenia czekają na nich w kosmicznej podróży? Tego mali widzowie dowiedzą się z kolejnego filmu o przygodach mądrego Kota Prota. Animacja powstała na podstawie kultowej w Stanach Zjednoczonych książki autorstwa amerykańskiego pisarza i poety Theodora Seuss Geisela. W Polsce została wydawana w tłumaczeniu Stanisława Barańczaka i nosi tytuł "Kot Prot".

Filmy gry i zabawy z Kot Prot