Dla mamy i taty
Dołącz do CANAL+ i oglądaj MiniMini+ Zamów online
 

MINIMINI+ PODWÓJNIE NAGRODZONE W POLSKIM KONKURSIE REKLAMY KTR 2013 Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

2013-04-24
 
Telewizja dla dzieci MiniMini+ zwyciężyła w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2013 i otrzymała główną nagrodę za grafikę ruchomą oraz srebro za najlepszą identyfikację wizualną.

MiniMini+ otrzymało złoto w kategorii „Design” za nowatorskie animacje oprawy antenowej oraz srebro za interaktywną i dopasowaną do wieku odbiorców identyfikację wizualną. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 23 kwietnia w Teatrze Polskim w Warszawie.

- Tworzymy kanał MiniMini+ przede wszystkim z myślą o naszych najmłodszych widzach, to dla nich budujemy bezpieczny i edukacyjny świat Rybki MiniMini. Bardzo się cieszymy, że naszą pracę doceniają również eksperci z branży marketingowej, tym bardziej, że są to już kolejne znaczące nagrody dla MiniMini+ w ostatnim czasie – powiedziała Marta Szwakopf, Dyrektor kanałów dziecięcych MiniMini+/teleTOON+/HYPER+.

Nowatorski design oprawy antenowej MiniMini+, wykonany w technice 3D z charakterystycznymi teksturami malowanymi pędzlem funkcjonuje już od września 2012 roku. Zastosowanie tej unikalnej techniki nadało identyfikacji wizualnej stacji wyjątkowy i jeszcze bardziej przyjazny dzieciom wygląd. Uwielbiana przez najmłodszych ikona stacji – Rybka MiniMini zyskała interaktywny charakter, dzięki czemu może nawiązywać bliższy kontakt z widzami. Nowością są również pojawiające się na antenie krótkie filmiki z Rybką MiniMini w roli głównej, które sprawiają, że oprawa graficzna kanału przenika się z jego zawartością. Artystyczne i edukacyjne walory wizualne podkreśla towarzysząca muzyka nagrywana na prawdziwych instrumentach, m.in.: obojach, fagotach, trąbkach czy dzwoneczkach. Nowy wizerunek Rybki MiniMini oraz oprawę antenową przygotował Dział Kreacji nc+ pod kierownictwem Łukasza Słotwińskiego.

Polski Konkurs Reklamy KTR to coroczny konkurs na najlepsze projekty z branży reklamowej, organizowany od 2004 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs obejmuje szerokie spektrum rynku komunikacji marketingowej, w jego ramach oceniane są kreacje reklamowe w 11 kategoriach. W tym roku do konkursu napłynęło 741 zgłoszeń, w tym aż 110 w kategorii „Design”.