Dla mamy i taty
Dołącz do CANAL+ i oglądaj MiniMini+ Zamów online
 

WIDZOWIE MINIMINI+ I TELETOON+ NADADZĄ IMIONA MAŁPKOM W WARSZAWSKIM ZOO Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

2014-07-17
 
Od lipca MiniMini+ i teleTOON+, autorskie kanały dziecięce platformy nc+, wzięły pod opiekę małpki mieszkające w warszawskim ZOO. Dzieci będą mogły nadać imiona pięciu podopiecznym stacji. Telewizja MiniMini+ patronuje także otwarciu nowego akwarium, które planowane jest na wiosnę 2015.

W związku z adopcją pięciu małpek Sajmirek kanały MiniMini+ i teleTOON+ planują szereg aktywności dla swoich widzów. W lipcu odbędzie się interaktywny konkurs, w ramach którego dzieci zdecydują, jak nazwać małpki. Powstanie także aplikacja z grą dla użytkowników Facebooka.

- Zaangażowaliśmy się w opieką nad małpkami, ponieważ jeden z ulubionych bohaterów MiniMini+, Ciekawski George, to właśnie małpka. W wakacje na naszej antenie odbędą się dwie premiery filmowe o przygodach George’a i Pana w Żółtym Kapeluszu – mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestylowe’ych i dokumentalnych platformy nc+. Zaplanowaliśmy też atrakcje z małpkami, w które chcemy zaangażować naszych małych widzów – dodaje Szwakopf.

W czwartek, 24 lipca, rusza konkurs „Nazwij swoją małpkę”. Za pomocą specjalnej aplikacji znajdującej się na stronie internetowej minininiplus.pl dzieci będą mogły samodzielnie proponować imiona dla rozbrykanych podopiecznych stacji. W drugim etapie zabawy, od 4 do 13 sierpnia, wszyscy mogą głosować na najbardziej pomysłowe imiona – pięć zwycięskich pomysłów zostanie przekazanych do warszawskiego ZOO. Autorzy imion, które najbardziej spodobają się internautom, wezmą udział w uroczystości nazywania małpek. Laureaci otrzymają także zestawy nagród i dyplomy.

Z kolei fani gier zręcznościowych będą mogli przez trzy tygodnie konkurować ze sobą o punkty dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku. Mechanizm gry jest bardzo prosty, ale dzieci będą musiały wykazać się refleksem i planować kolejne ruchy, żeby sterować małpką, która łapie banany spadające z drzew palmowych. Co tydzień najlepsi gracze otrzymają nagrody. Gra powstała przy współpracy z Newcast, specjalistycznym działem ZenithOptimedia Group, który tworzy angażujące kreacje i branded content.