Dla mamy i taty
Dołącz do CANAL+ i oglądaj MiniMini+ Zamów online
 

"INICJATYWA - REKLAMA DLA DZIECI" SPÓŁKI CANAL+ CYFROWY NAGRODZONA W KONKURSIE "ZŁOTE SPINACZE 2005" Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

2005-11-25
 
"Inicjatywa - Reklama dla dzieci" spółki CANAL+ Cyfrowy zdobyła główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność w biznesie) w konkursie "Złote Spinacze 2005" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

"Inicjatywa - Reklama dla dzieci" to projekt, w wyniku którego CANAL+ Cyfrowy jako pierwszy polski nadawca TV wdrożył "Kartę zasad przyjmowania do emisji reklam adresowanych do dzieci" opracowaną we współpracy z grupą specjalistów w dziedzinach: praw dziecka, psychologii społecznej i prawa telewizyjnego, pedagogów, reklamodawców i twórców reklam. Wypracowane standardy spółka wdrożyła jako autoregulację dla kanału MiniMini, adresowanego do dzieci poniżej 7. roku życia.

Drugi projekt, obchody 10-lecia CANAL+, realizowany był wieloetapowo. W ramach cyklu działań promocyjnych zorganizowano m.in. konkursy i akcje specjalne dla abonentów, przeprowadzono w centrum Warszawy "akcję fotelową" typu ambient-media pod hasłem "Usiądź wygodnie i włącz się", kulminacją obchodów była zaś wielka impreza urodzinowa dla abonentów i partnerów stacji na 10000 osób m.in. z udziałem brytyjskiej formacji Faithless oraz Kayah.

Nagrodzone projekty zespół CANAL+ Cyfrowy realizował przy wsparciu agencji PiaR+, Alert Media Communications oraz zespołu eventowego Szymona Walkiewicza.

W bieżącym roku spółka CANAL+ Cyfrowy zdobyła również nominację do konkursu Inwestor Roku organizowanego przez wydawnictwo Grupa Media Partner oraz dwie nominacje do finału Arts&Business Awards - konkursu organizowanego przez Fundację Commitment to Europe arts&business. Dziennikarz CANAL+ Tomasz Smokowski został zaś uhonorowany statuetką Demes, zdobywając tytuł "Osobowość Mediów 2005" podczas uroczystej gali w ramach IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni Marketingu Sportowego", organizowanej przez Sport & Business Foundation.

CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. jest operatorem platformy CYFRA+ oraz nadawcą kanałów CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport2, Ale kino!, ZigZap/Hyper, MiniMini i PLANETE. CANAL+ Cyfrowy trzeci kwartał tego roku zamknął zyskiem netto w wysokości ponad 100 mln zł. Od początku istnienia spółka wspiera polską kinematografię i sport. Jest największym prywatnym inwestorem na polskim rynku filmowym i czołowym inwestorem w polską piłkę nożną.