Zwiększony nakład – 10.000 egzemplarzy, większy format i promocja na ladach sprzedażowych we wszystkich Empikach z pewnością zwróci uwagę Czytelników.
Pod tytułem „Kikimora White” kryje się zawartość magazynu. „White” dlatego, że:
- motywem przewodnim jest zima;
- przybliżamy pojęcie odpowiedzialnych zakupów oraz etycznych zabawek;
- piszemy o zasadach sprawiedliwego handlu
- pokazujemy piękne sesje zdjęciowe o tematyce zimowej.
Działania związane z promocją zasad sprawiedliwego handlu oraz odpowiedzialnych zakupów zrodziły się z chęci uświadomienia wszystkim, że za produktami, które kupujemy na co dzień, bardzo często kryje się ciężka praca dzieci z krajów rozwijających się. Zbliżające się święta oraz czas zakupów to doskonały moment na rozpoczęcie tej akcji i skłonienie polskiego społeczeństwa do odpowiedzialnych wyborów konsumenckich.
W „Kikimora White” będzie ponadto 7 sesji zdjęciowych zrealizowanych przez najlepszych fotografów, m.in. Roberta Zuchniewicza, Marię Przybysz oraz Szymona Rogińskiego. Zdjęcia będą inspirowane okresem świąt, zimą oraz karnawałem.
Dla tego wydania została ustalona specjalna cena 1 zł. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
"Kikimora" to współczesne i nowatorskie spojrzenie na rodzicielstwo, podane w eleganckiej formie ekskluzywnego magazynu o charakterze albumowym. Magazyn ma wybitnych przyjaciół, do grona których w ostatnim czasie dołączyli: Jacek Utko, jeden z najbardziej utytułowanych grafików prasowych na świecie oraz Janusz Kaniewski, światowej sławy projektant sztuki użytkowej.