To ogromny sukces, że aż trzy marki CANAL+ Cyfrowego znalazły się w wąskim gronie najsilniejszych brandów na polskim rynku. Potwierdza to skuteczność naszej globalnej strategii, zakładającej tworzenie kanałów i usług telewizyjnych najwyższej jakości – mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Działu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. Miło nam, że nasze wysiłki docenili nie tylko eksperci, ale również sami konsumenci, którzy w tym roku także mieli wpływ na wybór laureatów – dodaje.
W polskiej edycji Superbrands 2012 o wyborze zwycięzców zdecydowała 40–osobowa Rada Marek czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu oraz, pierwszy raz w historii konkursu, grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez agencję Inquiry. Skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów zdecydowały o przyznaniu nagród w 23 kategoriach.
The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, obecna w ponad 80 krajach świata. Jej celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które - oferując konsumentom wyjątkowe korzyści - osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym i zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.