Dla mamy i taty
Dołącz do CANAL+ i oglądaj MiniMini+ Zamów online
 

NOWOŚĆ DLA DZIECI: KSIĄŻKI O PRZYGODACH RYBKI MINIMINI Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

2012-03-12
 
19 marca na rynku ukażą się książki z przygodami uwielbianej przez dzieci telewizyjnej Rybki MiniMini, ikony stacji.

Nakładem wydawnictwa Znak Emotikon, na licencji MiniMini+, pojawią się trzy pierwsze tytuły z nowej serii: „Rybka MiniMini i akcja ratunkowa”, „Rybka MiniMini i nowy przyjaciel” oraz „Rybka MiniMini i prezent urodzinowy”. Książki skierowane są do dzieci w wieku 2-6 lat, a ich projekt graficzny bazuje na oprawie antenowej kanału. Bajki z Rybką MiniMini uczą budowania relacji z innymi, rozwijają pamięć i koncentrację oraz pomagają lepiej zrozumieć siebie.

"MiniMini+ sukcesywnie rozszerza swoje działania pozaantenowe. Bazując na naszym koncepcie – polskiej telewizji dla dzieci, która bawiąc uczy i gwarantuje bezpieczne treści dopasowane do potrzeb najmłodszej grupy widzów, chcemy oferować także inne produkty." - mówi Jolanta Adamowicz, Dyrektor kanałów dziecięcych spółki CANAL+ Cyfrowy. "Od 2008 roku na rynku dostępny jest „Magazyn Rybki MiniMini”, w którym znajdują się gry, konkursy, historyjki i ciekawostki związane z bohaterami bajek emitowanych na naszej antenie. Teraz ofertę wydawniczą poszerzamy o książki z Rybką MiniMini w roli głównej" dodaje Adamowicz.

Bajki Rybki MiniMini powstały w konsultacji z psychologami i twórcami kanału. Opowieści zachęcają do twórczej zabawy i rozwijania dziecięcych pasji. W każdym tomie energiczna i pomysłowa Rybka przeżywa wraz z przyjaciółmi niezwykłe przygody i uczy się czegoś nowego. Wprowadza młodych czytelników w podwodny świat pełen niespodzianek: ratuje Rybę Młot, zaprzyjaźnia się z rekinem, którego wszyscy się boją czy wymyśla najlepszy prezent urodzinowy.

Tytuły z Rybką MiniMini dostępne będą w sieci Empik, w większości księgarń na terenie kraju, w sieciach Tesco i Carrefour oraz na www.znak.com.pl. Cena każdej 32-stronnicowej książki to 19,90 zł. Wejście bajek na rynek wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji MiniMini+, w prasie adresowanej do dzieci i do rodziców oraz w internecie. Kreację we własnym zakresie przygotował wydawca.

MiniMini+ sygnuje także inne publikacje literatury dziecięcej i wydawnictwa DVD. Regularnie wprowadza na rynek CD z muzyką i piosenkami dla najmłodszych. Wśród 13 już edycji większość uzyskała status złotej płyty.