Agata Papis przez 3,5 roku była związana Viacom International Media Networks, gdzie zajmowała się marketingiem kanałów tematycznych Nickelodeon, Nick Jr. i Nickelodeon HD, a także trade marketingiem wszystkich marek należących do grupy. Wcześniej w agencji Delegata odpowiadała za obsługę marketingową kanałów dziecięcych Jetix i Jetix Play oraz wprowadzenie na polski rynek Disney Channel.
– Bogate doświadczenie w zakresie marketingu kanałów dziecięcych Agaty jest dla nas niezwykle cenne. Wierzę, że jej szeroka wiedza, profesjonalizm i umiejętności przyczynią się do umacniania pozycji naszych obu marek na polskim rynku telewizyjnym – powiedziała Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Dziecięcych MiniMini+, teleTOON+/HYPER+.
Przez ostatnie półtora roku Agata Papis pracowała na stanowisku Marketing Executive w Universal Networks International Poland, gdzie odpowiadała ze sektor trade marketingu. Papis jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.