Na nowej podstronie serwisu miniminiplus.pl dzieci mogą spotkać się ze swoimi ulubionymi bohaterami z bajki „Babar i przygody Badou”. Najmłodsi znajdą tu różnego rodzaju interaktywne zabawy i multimedialne atrakcje, takie jak: kolorowanki, wycinanki, naklejki czy tapety. Nie zabraknie też gier z sympatycznymi słonikami – maluchy mogą wybrać się w niezapomnianą podróż balonem czy na Safari, podczas którego mogą robić zdjęcia pojawiającym się tam zwierzakom. Serwis oferuje także gry zręcznościowe, puzzle i memo. teleTOON-owa sekcja poświęcona animacji „Kod Lyoko” została stworzona z myślą o nieco starszych widzach. Znajdują się na niej trzy nowe gry skierowane do dzieci powyżej siódmego roku życia. Fani animacji będą pomagać serialowym bohaterom w pokonaniu sił zła wysłanych przez procesor X.A.N.A. – w tym celu muszą wykazać się zręcznością i refleksem. Gracze będą zdobywać punkty i rywalizować ze sobą w ramach „Strefy Gracza”. Dla fanów serialu przygotowano także interaktywne gadżety – tapety i wygaszacze na komputery i telefony komórkowe do pobrania za darmo.
- W 2013 roku strona miniminiplus.pl odnotowała blisko 99 milionów odsłon – statystyki pokazują, że mali użytkownicy internetu najwięcej czasu spędzili w sekcji z grami. To było także najchętniej odwiedzane miejsce w serwisie. Podstrona „Gry” znajdująca się na teletoonplus.pl także cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. W ubiegłym roku odnotowała ponad 4,4 miliona odsłon, co stanowi 50% ruchu na całej stronie generowana jest przez gry – mówi Marta Szwakopf, Dyrektor kanałów dziecięcych MiniMini+, teleTOON+/HYPER+. - Na stronie teleTOON+ przez cały rok trwa GRYwalizacja, dzieci konkurują ze sobą o miano „Gracza Miesiąca”, zdobywca największej liczby punktów otrzymuje nagrodę – dodaje Szwakopf.
Sekcja z grami znajdująca się na stronie miniminiplus.pl oraz stworzone przez stację minisite’y z bezpłatnymi zabawami dla dzieci cieszą się największą popularnością. Uruchomiona z końcem grudnia podstrona z grami dedykowanymi serialowi „Kotka Pusia” miała blisko 600 tysięcy odsłon, co stanowi prawie 6,7% ruchu w całym serwisie. Z kolei najnowsza sekcja poświęcona serialowi „Tree Fu Tom” (start: 30 stycznia) odnotowała ponad 330 tysięcy odsłon.