Dla mamy i taty
Dołącz do CANAL+ i oglądaj MiniMini+ Zamów online
 

NOWA KAMPANIA WIZERUNKOWA MINIMINI+ Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

2014-10-20
 
Wystartowała nowa kampania MiniMini+, autorskiej stacji platformy nc+, skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. Jej hasło to „MiniMini polecany przez mamy!”. Działania promocyjne potrwają do połowy listopada. Obejmą radio, telewizję, prasę parentingową i lifestyle’ową oraz media internetowe. Dodatkowo będą wspierane spotami kinowymi.

Celem nowej kampanii wizerunkowej jest zwrócenie uwagi na to, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat. Hasło „Polecany przez mamy” odnosi się do badań na temat wizerunku kanałów tematycznych przeprowadzonych w lutym br. przez GfK. Wynika z nich, że aż 71% rodziców dzieci do 12 roku życia rekomenduje stację MiniMini+ innym rodzicom. Z kolei aż trzech na czterech badanych stwierdziło, że kanał pokazuje programy dobre dla dzieci w wieku przedszkolnym i prawie tyle samo wskazało, że programy emitowane w MiniMini+ są zupełnie bezpieczne i pozbawione przemocy.

- Przez 10 lat udało nam się zbudować bardzo mocną markę z rozpoznawalną i kochaną przez najmłodszych ikoną stacji – Rybką MiniMini. Poprzez tę kampanię pragniemy podkreślić, że dzięki naszej polityce nastawionej na wartościową, mądrą i bezpieczną ofertę programową dla maluchów, MiniMini+ stało się najbardziej zaufanym kanałem dla polskich rodziców – mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle’owych i dokumentalnych platformy nc+.

Spoty telewizyjne zostały zrealizowane tak, żeby podkreślić, że każda mama wie, jaki kanał telewizyjny jest najlepszy dla dziecka. Również ta mała, która w mamę się tylko bawi…

- Zastosowaliśmy tu pewien koncept odwrócenia. Zawsze to stacja MiniMini+ rekomenduje i poleca. Tym razem to mamy polecają stację MiniMini+, a wiadomo, że to właśnie one wiedzą, co jest najlepsze dla ich dzieci – mówi Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+. – Tą kampanią chcieliśmy podziękować mamom za zaufanie, jakim nas obdarzyły, oraz za to, że świadomie wybierają MiniMini+ - dodaje Balicki.

Zamysł artystyczny zdradza dyrektor działu kreacji, Łukasz Słotwiński, który reżyserował spot: - Chcieliśmy wykreować świat marki MiniMini+ w świecie realnym, po drugiej stronie ekranu. Z tego powodu światło w obrazie jest lekko magiczne, niektóre kadry bajkowe, a kolory dobrane bardzo uważnie, by współgrać z paletą barw stacji. Materiał został nakręcony za pomocą anamorficznych obiektywów, by wzmocnić wrażenia wizualne i uzyskać ciekawsze kadry na zbliżeniach.

Spoty reklamowe kampanii „MiniMini+ Polecany przez mamy” będą emitowane w Radiu Zet, Trójce Polskim Radiu, TOK FM, Radiu Wawa i VOX, a także w kanałach telewizyjnych TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+. Akcja będzie promowana w magazynach „Claudia”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, pismach parentingowych „Dziecko”, „Mam Dziecko” i „Twoje Dziecko” oraz w internecie, m.in. na portalach dziecko.pl i E-dziecko.pl. Przewidziane są także działania na portalach YouTube, Facebook, Ipla.tv i TVN Player oraz współpraca z blogującymi mamami. Działaniom tym towarzyszyć będzie kampania spotowa w sieci kin Cinema City, Multikino i Helios. Kampania reklamowa będzie realizowana miedzy 20 października a 16 listopada.

Za zakup mediów mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.