Nowa kampania kanału MiniMini+ wykorzystuje wizerunek bohaterów z nowego serialu animowanego „Żółwik Sammy i spółka”, który miał swoją polską premierę telewizyjną na antenie stacji w poniedziałek, 27 kwietnia. Animacja została zrealizowana na podstawie kinowego hitu, a główny bohater jest dobrze znany polskiej widowni.
- Zdecydowaliśmy się oprzeć komunikację reklamową na naszym nowym tytule „Żółwik Sammy i spółka”, ponieważ widzowie MiniMini+ znają tę postać z dużego ekranu. Atutem serialu są jego walory edukacyjne i bezpieczne treści, a to od lat znaki rozpoznawcze naszej stacji – mówi Agata Papis-Maniecka, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+. - Poza tym podwodny świat Żółwika Sammy’ego jest bardzo bliski naszej stacji, której ikoną jest Rybka MiniMini – dodaje Papis-Maniecka.
Dzięki serialowi maluchy odkryją podwodny świat, który kryje w sobie wiele fascynujących tajemnic, poznają znaczenia prawdziwej przyjaźni, a także nauczą się poszanowania dla przyrody. Ponadto Żółwik Sammy pokaże przedszkolakom, że zawsze warto słuchać rad starszych i bardziej doświadczonych, a przestrzeganie obowiązujących zasad i wzajemne poszanowanie, nawet kiedy bardzo się różnimy, jest bardzo istotne.
Kampania reklamowa zapraszająca maluchy do podwodnego świata będzie realizowana w magazynach: „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Świat Kobiety”, „Mam Dziecko”, „Twoje Dziecko” oraz tygodnikach „To&Owo” i „Tele Tydzień”. Przewidziane są także działania na portalach YouTube, Facebook, Player.pl i ipla.tv. Banery promocyjne znajdujące się w internecie stanowią linki do nowej podstrony dedykowanej serialowi „Żółwik Sammy i spółka”. Strona powstała z myślą o małych fanach MiniMini+, którzy znajdą na niej m.in. gry i zabawy z bohaterami serialu. W ramach kampanii zaplanowano akcję spotową w sieciach kin Multikino i Cinema City przed seansami dla dzieci i filmami familijnymi. Spoty reklamowe będą również emitowane w kanałach własnych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+ i teleTOON+. Kampania reklamowa będzie realizowana przez 5 tygodni, zakończy się 31 maja.
Za zakup mediów mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.