Dla mamy i taty

Chcesz oglądać kanał MiniMini+?
Zamów pakiet w nc+

Sprawdź
 

NOWA KAMPANIA REKLAMOWA MINIMINI+ ZAPRASZA DZIECI DO PODWODNEGO ŚWIATA Mini mini Mini mini Mini mini Mini mini

 
Wystartowała nowa kampania reklamowa MiniMini+, autorskiej stacji platformy nc+ skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach kampanii Rybka MiniMini zaprasza dzieci do poznawania podwodnego świata oraz znaczenia prawdziwej przyjaźni. Działania promocyjne potrwają do końca maja. Obejmą prasę parentingową, lifestyle’ową, TV guidy oraz portale internetowe. Dodatkowo będą wspierane spotami emitowanymi w kanałach tematycznych platformy nc+ oraz w sieciach kin Multikino i Cinema City.

Nowa kampania kanału MiniMini+ wykorzystuje wizerunek bohaterów z nowego serialu animowanego „Żółwik Sammy i spółka”, który miał swoją polską premierę telewizyjną na antenie stacji w poniedziałek, 27 kwietnia. Animacja została zrealizowana na podstawie kinowego hitu, a główny bohater jest dobrze znany polskiej widowni.

- Zdecydowaliśmy się oprzeć komunikację reklamową na naszym nowym tytule „Żółwik Sammy i spółka”, ponieważ widzowie MiniMini+ znają tę postać z dużego ekranu. Atutem serialu są jego walory edukacyjne i bezpieczne treści, a to od lat znaki rozpoznawcze naszej stacji – mówi Agata Papis-Maniecka, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+. - Poza tym podwodny świat Żółwika Sammy’ego jest bardzo bliski naszej stacji, której ikoną jest Rybka MiniMini – dodaje Papis-Maniecka.

Dzięki serialowi maluchy odkryją podwodny świat, który kryje w sobie wiele fascynujących tajemnic, poznają znaczenia prawdziwej przyjaźni, a także nauczą się poszanowania dla przyrody. Ponadto Żółwik Sammy pokaże przedszkolakom, że zawsze warto słuchać rad starszych i bardziej doświadczonych, a przestrzeganie obowiązujących zasad i wzajemne poszanowanie, nawet kiedy bardzo się różnimy, jest bardzo istotne.

Kampania reklamowa zapraszająca maluchy do podwodnego świata będzie realizowana w magazynach: „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Świat Kobiety”, „Mam Dziecko”, „Twoje Dziecko” oraz tygodnikach „To&Owo” i „Tele Tydzień”. Przewidziane są także działania na portalach YouTube, Facebook, Player.pl i ipla.tv. Banery promocyjne znajdujące się w internecie stanowią linki do nowej podstrony dedykowanej serialowi „Żółwik Sammy i spółka”. Strona powstała z myślą o małych fanach MiniMini+, którzy znajdą na niej m.in. gry i zabawy z bohaterami serialu. W ramach kampanii zaplanowano akcję spotową w sieciach kin Multikino i Cinema City przed seansami dla dzieci i filmami familijnymi. Spoty reklamowe będą również emitowane w kanałach własnych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+ i teleTOON+. Kampania reklamowa będzie realizowana przez 5 tygodni, zakończy się 31 maja.

Za zakup mediów mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.